楼主: 新三水网友

文峰东社区开左间膳食阁

[复制链接]

1

鲜花

1875

回帖

1万

积分

神鱼

发表于 2021-5-1 19:53 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
hedy_009 发表于 2021-5-1 16:51
唔系老人,可唔可以食呢?唔系老人唔系哩个价还是怎样呢?

肯定吾得啦,讲明长者饭堂
回复 支持 1 反对 0

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册账号

本版积分规则