楼主: 新三水网友

[淼粉爆料] 万达的漏网之鱼?改装车?

[复制链接]
新三水网友
新三水网友  发表于 2021-5-12 18:54 | 来自广东
长崎舞浅静 发表于 2021-5-12 18:44
我讲乜嘢你班炸街狗,匿名狗都唔钟意听噶啦,你可以唔出声既低 能仔

就系中意睇你这条生活在堆填区的外星键盘狗 系网络上敲键盘
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2021-5-12 19:32 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
匿名者 发表于 2021-5-12 18:54
就系中意睇你这条生活在堆填区的外星键盘狗 系网络上敲键盘

大家咁话啦,你班炸街狗炸街又系为乜?
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

389

回帖

2518

积分

铜鱼

发表于 2021-5-15 08:55 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
晚晚两三点时候都听到炸街车声,我住小区中间都听到,靠边楼层更吵
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册账号

本版积分规则