楼主: angle3水

买楼

[复制链接]

3

鲜花

1342

回帖

4461

积分

银鱼

发表于 2016-12-18 00:07 | 显示全部楼层 | 来自广东
levilee 发表于 2016-12-17 22:45
我都系买左过度,我仲唔清楚过你。售楼前一晚都唔知有几多人排队,两日就卖完啦

我就住附近我不清楚,如果去到还有很多可选,是不是我再选一间你埋单
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

43

回帖

656

积分

大鱼

发表于 2016-12-18 01:09 | 显示全部楼层 | 来自广东
YK168 发表于 2016-12-18 00:07
我就住附近我不清楚,如果去到还有很多可选,是不是我再选一间你埋单

烧俾你快D,你都白痴你住得近关我hi事丫,正废柴
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

43

回帖

656

积分

大鱼

发表于 2016-12-18 01:12 | 显示全部楼层 | 来自广东
YK168 发表于 2016-12-18 00:07
我就住附近我不清楚,如果去到还有很多可选,是不是我再选一间你埋单

鸿安前身你都唔知系乜,米周围讲你住得近啦白痴,我条村就系隔离过来打7我丫废柴
回复 支持 反对

使用道具 举报

6

鲜花

1310

回帖

7397

积分

金鱼

发表于 2016-12-18 13:50 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
新三水最多专家,其实买楼使乜问咁多人意见呢,依家系你自己买屋,唔系人地买屋,自己觉得适合同经济能力允许噶情况下买就冇问题
回复 支持 反对

使用道具 举报

3

鲜花

1342

回帖

4461

积分

银鱼

发表于 2016-12-20 13:27 | 显示全部楼层 | 来自广东
levilee 发表于 2016-12-18 01:12
鸿安前身你都唔知系乜,米周围讲你住得近啦白痴,我条村就系隔离过来打7我丫废柴

一言不合就爆粗口,素质,注意你的素质,一街之差,素质这么就差那么多
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

107

回帖

278

积分

中鱼

发表于 2016-12-20 15:07 | 显示全部楼层 | 来自广东
如果自住,冇必要考虑太多,看过自己银包 冇问题就落手。08年开始全国各地楼市暴涨,一直有各种预测说崩盘崩盘,结果整整8年过去 结果大家有眼睇。个人认为自住的楼就系消费品,升你又冇打算卖,跌又不会要你破产。咪当自己洗左咯   一句讲晒 投资要谨慎、自住看银包
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

56

回帖

121

积分

中鱼

发表于 2016-12-21 19:34 | 显示全部楼层 | 来自广东
瀚洋居啦,投资自住都可以入手,4字头起
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

56

回帖

121

积分

中鱼

发表于 2016-12-21 19:36 | 显示全部楼层 | 来自广东
买楼好似娶老婆甘之嘛,边有甘完美噶,又要便又要靓,有时候这种心态会耽误好多事,到最后又系系度怨

回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

218

回帖

1796

积分

铜鱼

发表于 2017-4-24 21:09 | 显示全部楼层 | 来自广东
本人手里有套2手房,66方,可私聊:15815980012
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

37

回帖

239

积分

中鱼

 楼主| 发表于 2017-4-24 22:19 | 显示全部楼层 | 来自广东
yzz 发表于 2017-4-24 21:09
本人手里有套2手房,66方,可私聊:15815980012

系边?几钱?
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册账号

本版积分规则