[三水杂谈] 大学毕业过得都不如一个无文化阿伯.....

[复制链接]

0

鲜花

442

回帖

910

积分

大鱼

发表于 2021-6-5 13:12 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
系西南街普遍到手工资都唔过4000!


可以月入4千以上都系比较有毅力既工作!
回复 支持 1 反对 0

使用道具 举报

0

鲜花

3350

回帖

5126

积分

金鱼

发表于 2021-6-5 13:41 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
个伯父当年落乡港可能系帮人洗脚,或者帮人倒洗脚水,或者倒夜香的,没文化估计也只能做呢d下栏野,佢话有三万工资就有三万工资啊?现在香港打份洗大饼噶工最多都系得两万不到的工资,你觉得以前的工资会比宜家高?吹水唔抹嘴。而且佢夜晚翻去住笼屋,训厕所隔离会话你听?最后讲多句,疫情期间就少d出去饮茶了。
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

625

回帖

2407

积分

铜鱼

发表于 2021-6-5 13:42 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
放宽心态,唔同时代噶人无咩好对比噶,问下距个孙系边度高就啊嘛,可能连工都揾唔倒
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

403

回帖

1294

积分

铜鱼

发表于 2021-6-5 13:42 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
旧时边同宜家啊,讲旧时
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

867

回帖

2842

积分

铜鱼

发表于 2021-6-5 15:22 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
你吾比人地阿伯役情留响三水无翻落香港啊,我隔离屋个阿伯就系咁,日日响度吹自己喺香港做地盘扎钢筋,千几二千文一日。
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

64

回帖

308

积分

中鱼

发表于 2021-6-5 16:37 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
虽然估到佢可能系无,但万一,你点知人地无文化呢?
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

4660

回帖

7955

积分

金鱼

发表于 2021-6-5 20:57 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
阿伯当年后生做到只狗咁同你讲咩,自己该系点过就点过啦,每个时代都难,无可比性!要比就比精神,意志,毅力吧
回复 支持 1 反对 0

使用道具 举报

0

鲜花

1831

回帖

5480

积分

金鱼

发表于 2021-6-6 11:38 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
比你同阿伯换,你愿意吗,距仲有几多年命啊
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

796

回帖

2544

积分

铜鱼

发表于 2021-6-6 12:04 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
果D死老嘢!
回复

使用道具 举报

0

鲜花

92

回帖

408

积分

中鱼

发表于 2021-6-6 13:14 来自手机 | 显示全部楼层 | 来自广东
努力做工啦 up多無謂 搵食實際
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册账号

本版积分规则