|
|
发表于 2025-9-2 17:18
|
显示全部楼层
| 来自广东
|
你话自己有铺位开个小卖部,一日做个几十蚊、一百蚊生意赚餐饭食都仲有小小可信度;做早餐?每日4:00起身做准备工作,煲粥底、磨浆(依家基本是调风车粉,叫调浆)、调制酱油等等一系列准备工作,尼个仲要是你琴日休息前已经切好肉片、剁好肉酱等材料放冰箱准备好了;哪怕你话卖豆浆、卖蒸包、蒸粽、蒸糯米鸡之类,你都要4-5点就开始准备,为左节省成本仲可能要用煤炉。你睇人地早餐档好似好好赚,人地背后付出左几多努力你睇吾倒而已,有个认识的朋友就是做早餐档的,大冬天几度一早起身做准备工作,有可能温差太大,突然间中风摊系地的;好彩就是吾算太老,救翻之后都无话影响正常生活。做早餐档是拿命换钱,吾好做白日梦 |
|