楼主: 橙哆哆

[怀孕妈妈] 妇幼如今出事,搞到三水孕妇都人心惶惶

 火.. [复制链接]

7

鲜花

333

回帖

2467

积分

铜鱼

发表于 2012-8-4 08:22 | 显示全部楼层 | 来自广东
回复 isabella 的帖子

仲去睇件咁既医生,我就唔想拿自己个细佬来开玩笑咯,你咁中意稳他睇既无人会拦你,我都相信呢到好多人都唔会去睇你个李医生!!!是唔是五毛党系到维护利益相信群众的眼睛是雪亮的!!
回复 支持 反对

使用道具 举报

5

鲜花

1149

回帖

3074

积分

银鱼

发表于 2012-8-4 08:44 | 显示全部楼层 | 来自广东
唔放心咪远少少落佛山罗,除左路费食宿,其他费用基本有社保报。
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

80

回帖

470

积分

中鱼

发表于 2012-8-4 11:54 | 显示全部楼层 | 来自广东
我来讲句公道话。我之前都有去过妇幼睇过。虽然我个仔不是在妇幼出世的。但系我产后去稳过姓李的睇过,觉得距个人无咩野呀,态度几好呀。仲同我讲解产后要点样点样先好恢复好!!
回复 支持 反对

使用道具 举报

1

鲜花

83

回帖

543

积分

大鱼

发表于 2012-8-4 23:08 | 显示全部楼层 | 来自广东
部分医生,一般系靠关系入去果d医生,无论素质还是医学水平确实很低,这种医生在妇幼和人医都存在,睇边个唔好彩睇岩呢种医生了
回复 支持 反对

使用道具 举报

5

鲜花

1337

回帖

3141

积分

银鱼

QQ
发表于 2012-8-5 19:13 | 显示全部楼层 | 来自广东
我刚刚系妇幼生完
黎娜医生很好啊
回复 支持 反对

使用道具 举报

6

鲜花

1265

回帖

3025

积分

银鱼

QQ
发表于 2012-8-6 12:52 | 显示全部楼层 | 来自广东
本帖最后由 nance44 于 2012-8-6 12:52 编辑

唉。 。之前我系人民医院生B。。。B超检查咪一样吓死我,话有可能畸形添。。都已经36周了。。生出来咪正常。。
点知生出来各时,吾知个实习姑娘点搞。。搞到我B脸都紫埋。。又话我B病危入儿科。。先天性心脏病之类。吓死你。总之间间医院都有D不负责任的医生。。
现在我B不知几聪明,健康活泼啊。。
我地D妈咪自己小心谨慎D好过了。。
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

313

回帖

445

积分

中鱼

发表于 2012-8-6 14:11 | 显示全部楼层 | 来自广东
我觉得妇幼还可以啊!!误诊呢样野的几率好少,五代表妇幼不好,人民医院就无,只要自己放好心态就可以啦!!
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

332

回帖

1001

积分

铜鱼

QQ
发表于 2012-8-9 17:50 | 显示全部楼层 | 来自广东
自己的宝宝自己紧张一点,不要全依赖医生,一感觉到有不妥不要自己在家胡思乱想,直接去医院检查,得个明白与安心。
本店承接喷画,横幅,旗帜,宣传单、菜谱,名片,宝宝DIY相册,台历、广告礼品,无碳联单等等。,电话/微信:18927707707
回复 支持 反对

使用道具 举报

58

鲜花

5326

回帖

8045

积分

金鱼

╭∩╮人大袋婊╭∩╮

发表于 2012-8-9 21:23 | 显示全部楼层 | 来自广东
本帖最后由 西雅图的失眠人 于 2012-8-9 21:27 编辑

内容妇幼的医生一味霖住钱!成日都叫你做乜乜检查,纯属系钱的原因,我个仔醒目好动,智力正常,个乜鬼医生成日叫你做智力评估,总之有乜问题都叫你去评估!
充电五分钟,吹牛2小时
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

217

回帖

677

积分

大鱼

发表于 2012-8-17 13:01 | 显示全部楼层 | 来自广东
妇幼~~又有新闻喇!!有没有看三水新闻啊?又一个男B被害:Q想到就生气!!可恶!!!太可恶了!!!!!!
http://blog.sina.com.cn/littlepuppets
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册账号

本版积分规则