楼主: 小超超

-------

 火...   [复制链接]

1

鲜花

88

回帖

202

积分

中鱼

 楼主| 发表于 2011-9-28 02:34 | 显示全部楼层 | 来自广东
:$多谢支持,好夜了,我撸撸上床训先
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

43

回帖

297

积分

中鱼

发表于 2011-9-28 08:36 | 显示全部楼层 | 来自广东
回复 collect 的帖子

拿我台车去车展只是讲笑,问题我家工人真是开banz S350的。唔是讲笑。
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

210

回帖

1169

积分

铜鱼

发表于 2011-9-28 08:51 | 显示全部楼层 | 来自广东
有好多浑水摸鱼的人、、、
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

606

回帖

3270

积分

银鱼

发表于 2011-9-28 09:33 | 显示全部楼层 | 来自广东
人地讲你又信,甘LZ讲距全家都有肝癌晚期,你地信唔信啊
回复 支持 反对

使用道具 举报

0

鲜花

84

回帖

156

积分

中鱼

发表于 2011-9-28 12:30 | 显示全部楼层 | 来自广东
·····················
回复 支持 反对

使用道具 举报

1

鲜花

428

回帖

2680

积分

铜鱼

发表于 2011-9-28 19:01 | 显示全部楼层 | 来自广东
邀月 发表于 2011-9-25 00:39
睇你点评就知典型富二代思想,思想空洞,人品缺失!毫无社会责任感

我都系穷二代,但系我唔会好似你咁以别样的嫉妒的晦涩的带偏见色彩的语言评论富二代,这样反倒显得自己很……穷相,先心胸富有包容别人,先配有财富嘛。

讲真喔,睇咗两页LZ的回复,我觉得佢读过下书,都算醒目型。讲真啦,屋企有钱噶细路仔,大部分都几醒目噶....
就好似李泽楷,唔否认佢老豆系佢噶人生的铺垫作用,但系我地同样唔否认李泽楷个人噶才华。

哦。一穷百丑你明唔明?或者吧,不得不承认,世界有点不公平。每个人定系出生定系唔同噶起跑线上,咁就注定每个人都要有唔同的付出...... 就算我无钱,我都唔好咁穷相百出,而且快乐地生活,是我仅能做的二三事。

回复 支持 反对

使用道具 举报

3

鲜花

106

回帖

500

积分

大鱼

发表于 2011-9-28 20:05 | 显示全部楼层 | 来自广东
开奔驰未必有建树噶。平常人路过。但系我都好支持你,加油啊!
回复 支持 反对

使用道具 举报

2

鲜花

1513

回帖

5623

积分

金鱼

发表于 2011-9-28 22:18 | 显示全部楼层 | 来自广东
你就唔系好人..我好人得很..哼..
回复 支持 反对

使用道具 举报

65

鲜花

2638

回帖

5846

积分

金鱼

发表于 2011-9-29 02:08 | 显示全部楼层 | 来自广东
本帖最后由 邀月 于 2011-9-28 18:12 编辑

回复 Tatue 的帖子

你其实已经穷相百出,何必为做托擦到甘行呢!如果你真有如此心境,就同死寂无分别,读过下书既应该更懂理解体谅,承担起应有社会责任,并不是系度叫嚣,炫耀.甚至将话题攻击相关家人.无两句就将其他既家人牵涉其中,呢种就系素质修养问题,存在品格缺陷.挑起与制造社会矛盾.呢种素质与涵养以及言行作风同李泽楷边有得相提并论,你已经视觉错位.
回复 支持 反对

使用道具 举报

18

鲜花

3335

回帖

8556

积分

金鱼

微信用户勋章

发表于 2011-9-29 09:54 | 显示全部楼层 | 来自广东
讲甘耐都无上图,无图无真相,你话开火箭都得噶。想炫富就要学下郭美美上一堆图。你起码都摆条车钥同你个新三水ID影翻张相拉。
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册账号

本版积分规则